אייכלר על תפקידו כיו"ר ועדת הרווחה: "נעשה מהפכה"

אייל ראובן No Comments on אייכלר על תפקידו כיו"ר ועדת הרווחה: "נעשה מהפכה"

ממשלה חדשה | חה"כ ישראל אייכלר במהדורת הבוקר: "המדינה הזו התעשרה בשנים האחרונות ככל שהאזרחים התרוששו. נצטרך להפוך את זה. המדינה קיימת בשביל האזרחים ולא הפוך"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חה"כ ישראל אייכלר, יו"ר ועדת הרווחה המיועד, שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון), על תפקידו הצפוי. "זו הוועדה הכי כבדה בכנסת. כל הבעיות הכי קשות במדינה. אמר לי פעם מישהו מחברי הוועדה הזו – זו ועדה שעושה מצוות כל היום", אומר אייכלר.

הוא הדגיש כי "תצטרך לעבור פה מהפכה. המדינה הזו התעשרה בשנים האחרונות ככל שהאזרחים התרוששו. נצטרך להפוך את זה. המדינה קיימת בשביל האזרחים ולא הפוך. האזרחים לא צריכים לפרנס את מיליון עובדי המגזר הציבורי".

אייכלר התייחס להחלטת האו"ם במהלך השבת נגד ישראל: "החלטת האו"ם לא באה על ידי הגויים, מי שהוציא את דיבת הארץ רעה מיום הבחירות וגייס את הרפורמים בארה"ב אלה אנשים שחברים ומממנים את הממשלה הקודמת. זה גורמי שמאל. הם אלה שמנהלים קמפיין בכל העולם נגד ישראל. מדובר בכנופיות קטנות ששולטות באמצעות הכספים שלהם. אינני מכליל את כל השמאל".

עוד הוסיף: "זו אנטישמיות במיטבה. אני מזהיר כבר שלושים שנה שאנחנו חיים תחת אווירה אנטישמית. אילולי היו עסוקים בענייניהם הם היו עושים לנו מה שעשו לנו אומות העולם במשך שנים. זה קורה גם בגלל שנתניהו הלך איתנו וגם בגלל שהלכנו איתו".

לאחר מכן הוא שב והתייחס לנושא הרווחה, וצורך לסייע כלכלית גם לבעלי מוגבלויות: "מתמודדי הנפש כאילו לא קיימים, הם החצר האחורית. נהיה חייבים לטפל בזה. נסייע בהזרמת כספים לאותם מוסדות למתמודדי הנפש".

על ההסתה נגד החרדים: "בני גנץ שנחשב אדם מתון נאם כבר שלוש פעמים לאחר החרדים ואמר שאם נלך לממשלה הזו העם יתפרץ וכו', שאלתי אותו מה אתה רוצה, אתה שבאמת רוצה שעוד יעשו לנו משהו ברחוב? הוא אמר לי 'הציבור מפוחד'. אמרתו לו – 'למה הציבור מפוחד? כי אותה תקשורת מסיתה אותם 24 שעות. ומה עושה עם מפוחד? כבר ראינו בהיסטוריה. לכן ביקשתי ממנו ומאחרים תורידו אתם את הרגל מהגז. הוא הודה בפני שהחרדים לא דרשו פה שום דבר שיפגע בחילונים".



0 תגובות